b_250_250_16777215_00_images_unnamed_1.jpg

شهرداری قرق در نظر دارد باستناد موافقت نامه شماره 657136مورخ 98/11/14 ساز مان برنامه و بودجه استان گلستان ،  اجرای پروژه شبکه جمع آوری آبهای سطحی را براساس برآورد ، دیتایل و نقشه و مشخصات مندرج در سامانه  ستادبه پیمانکار واجد الشرایط واگذار نماید.

شرایط :

1-مکان پروژه : اجرای جدولبندی خیابانهای رضوان8 ، کلیسا ، فردوس 13 ، فردوس 46 ، فردوس 18 ، فردوس 44

2-مبلغ برآورد پروژه تا سقف  14،500،000،000(چهارده میلیارد و پانصد میلیون ریال) می باشد که محل تامین اعتبار پروژه فوق از محل  اعتبارات تملک داراییهای سرمایه ای (اخزاء811)به تاریخ سررسید 1400/10/13 مبلغ 300،000،000ریال و اعتبارات استانی مبلغ 200،000،000ریال بصورت اوراق اخزا 808 به تاریخ 1400/08/17 و مبلغ 500،000،000ریال بصورت اخزا 808 به تاریخ 1401/06/02 و مابقی تاکنون تخصیص ندارد و در صورت عدم تخصیص در طول باقی مانده سال از سوی سازمان مدیریت برنامه ریزی قرار دارد و باستناد ماده 48 شرایط عمومی پیمان بسته خواهد شد.

تبصره : به استناد مصوبه هیات محترم وزیران به پیمان فوق معادل 15 % حفظ قدرت خرید متقاضیان می بایست ضمانتنامه معتبر بانکی به مبلغ 730،000،000 ریال بابت سپرده شرکت در مناقصه ارائه نمایند که پس از انعقاد قرارداد با نفر برنده ضمانت فوق مسترد می گردد.

 

3-کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه گران و بازگشایی پاکت ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) به آدرس www.setadiran.ir   انجام خواهد شد و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی ،مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی راجهت شرکت در مناقصه محقق سازند.

4-پیمانکارانی که مایل به شرکت در مناقصه می باشندمی بایست ظرف مدت 7 روز از تاریخ انتشار اول آگهی تا مورخه 98/12/20 تا ساعت 14:30 مبادرت به دریافت اسناد مناقصه از  سامانه نمایند و ظرف مدت 7 روز از مورخه 98/12/20 مهلت دارند پیشنهادات-اسناد مناقصه و گواهی صلاحیت پیمانکاری –تاییدیه کد معاملاتی فعال شرکت (کد بورس) و اساسنامه و رزومه کاری شرکت را تا روز سه شنبه مورخه 98/12/27 تا ساعت 14:00 در سامانه مذکور بارگذاری نمایند.

5-ضمانت نامه بانکی در پاکت (الف) تا مورخه98/12/27 تا ساعت14:15به صورت حضوری تحویل دبیرخانه شهرداری گردد. ضمانت نامه بانکی می بایست به مدت 3 ماه دارای اعتبار باشد.

6- شرکت کنندگانی که  مدارک فوق را در سامانه بارگذاری ننمایند به پیشنهادات آنها ترتیب اثر داده نخواهد شد در ضمن مدارک به غیر از پاکت الف به هیچ وجه حضوری یا دستی تحویل گرفته نخواهد شد .

7-شرکت کنندگان میبایست حداقل دارای رتبه 5 رشته ، ابنیه یا اب در زمان مناقصه باشند.

8- قیمت پیشنهادی براساس متر طول درج گردد.

9- پرداخت کلیه کسورات به صورت  قانونی خواهد بود

10- شهرداری در رد یا قبول پیشنهادات مختار است

11-برندگان اول ، دوم و سوم مناقصه اگر ظرف حداکثر یک هفته پس از ابلاغ ، حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنها به ترتیب ضبط خواهد شد و طبق قانون عمل خواهد شد

12- جهت اطلاعات با شماره تلفن 01732313079 با امور قرارداد ها تماس حاصل  فرمایید.

13- تاریخ بازگشایی پاکات رسیده روز چهارشنبه  مورخ 98/12/28 ساعت 14:15 در ضمن حضور نماینده پیمانکار با معرفی نامه کتبی در زمان بازگشایی پاکات بلامانع میباشد.

 

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

سال 1399

نظرات مردمی

پیوندها